منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین – جنی رز اسپودو

نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین – جنی رز اسپودو

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین - جنی رز اسپودو

پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید

نمایه لینکدین شما ممکن است تنها عامل مهم در جذب سرنخ در لینکدین باشد.

هفته گذشته، من به اشتراک گذاشتم که چگونه لینکدین بهترین راه برای جذب مشتری است. من در پشت صحنه 4 روش برتر را به شما گفتم که به من کمک می کند ترافیک وبلاگ و آگاهی از برند خود را در لینکدین افزایش دهم.

شاید به خاطر داشته باشید که من به شما نشان دادم که چگونه می توانید ارتباطات خود را افزایش دهید، هر چند وقت یک بار باید پست بگذارید، چگونه مقالات لینکدین را منتشر کنید، و چگونه دامنه پست های خود را افزایش دهید. (برای خواندن آن پست اینجا را کلیک کنید.)

چیزهای عالی، باید بگویم!

اما حتی اگر هر 4 روش برتر را دنبال کنید، تا زمانی که پروفایل لینکدین خود را بهینه نکنید، کشش مورد نظر خود را نخواهید دید.

دلیلش خیلی ساده است. وقتی مردم به فید لینکدین شما می آیند و در مورد محتوای شما کنجکاو می شوند، کاری که انجام می دهند این است که روی نام شما کلیک می کنند تا نمایه لینکدین شما را مشاهده کنند.

محتوایی که در آنجا پیدا می‌کنند تعیین می‌کند که آیا با شما تماس می‌گیرند، وبلاگ شما را مرور می‌کنند یا برای آهنربای اصلی شما ثبت‌نام می‌کنند.

بنابراین باید پروفایل لینکدین خود را تا حد امکان جذاب کنید!

مشکل این است که بسیاری از کارآفرینان نمی دانند چگونه برای بهینه سازی پروفایل لینکدین. بنابراین آنها بخش درباره خود را با جزئیات حواس پرت پر می کنند و عنوانی می نویسند که منحصر به فرد به نظر می رسد اما واقعا توضیح نمی دهد که چگونه کمک می کند.

راه خوبی برای شروع نیست.

آنچه در مورد پروفایل لینکدین خود خواهید آموخت

در این مقاله قصد دارم به شما بگویم که چگونه می‌توانید پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید تا بتوانید سرنخ‌های بیشتری کسب کنید. من بهترین روش ها را به شما آموزش می دهم:

  • عنوان
  • عکس پروفایل
  • تصویر روی جلد
  • اطلاعات تماس
  • در مورد بخش
  • بخش برجسته
  • فهرست کسب و کار
  • حتی بیشتر

آیا برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر هیجان زده هستید؟ بیا شیرجه بزنیم

عنوان شما مهمترین جنبه پروفایل لینکدین شما است

این اولین چیزی است که باید هنگام بهینه سازی پروفایل لینکدین خود در نظر بگیرید. عنوان شما عنوانی است که بلافاصله در زیر نام شما ظاهر می شود:

نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین - جنی رز اسپودو

نام و عنوان شما همان چیزی است که مردم وقتی به پست های شما در فید خود می آیند می بینند. اگر عنوان شما به اندازه کافی قانع کننده باشد، از آنها می خواهد که کلیک کنند.

بنابراین چه چیزی یک عنوان قانع کننده را ایجاد می کند؟

برخی از افراد می خواهند تا حد امکان منحصر به فرد باشند. اما در تجربه من، این می تواند به سرعت به افراد گیج کننده تبدیل شود. مثلا…

“هکر رشد متمرکز بر برند برای ماجراجویان هدفمند | توانمندسازی افراد برای تغییر زندگی خود.”

متاسفم حتی آن زمان متوجه نمی شوید که چه کار می کنید یا چگونه می توانید کمک کنید. بیایید دوباره آن را با زبان ساده امتحان کنیم.

“مشاور بازاریابی برای کارآفرینان مسیحی | به شما کمک می کند تا تجارت خود را با استراتژی های اثبات شده رشد دهید.”

ساده ولی موثر. کارآفرینان مسیحی که در بازاریابی خود به کمک نیاز دارند، پس از دیدن سرفصل‌هایی مانند این، می‌خواهند بیشتر بدانند.

چند نکته پایانی:

  • از زبان ساده استفاده کنید
  • از کلمات کلیدی استفاده کنید که مشتری ایده آل شما به دنبال آن است
  • به ما نشان دهید که چگونه می توانید کمک کنید

به روز رسانی ها تصویر پروفایل شما

مطمئن شوید که عکس پروفایل شما باشد واضح و روی برند، توصیه می کنم عکس حرفه ای تری نسبت به فیس بوک یا اینستاگرام انتخاب کنید. این به این دلیل است که اکثر افراد در لینکدین حرفه ای هستند و زمانی که از این پلتفرم استفاده می کنند، با یک ذهنیت تجاری فکر می کنند.

هنگام انتخاب عکس پروفایل، رنگ های برند خود را نیز در نظر بگیرید. بهتر است رنگ های برند خود را هم در تصویر نمایه و هم در تصویر جلد خود بگنجانید تا در کنار هم عالی به نظر برسند.

تصویر جلد شما باید با برند شما مطابقت داشته باشد

در مورد تصویر جلد خود صحبت کنید، آیا شما حتی یکی از آن ها را دارید؟ خیلی ها این کار را نمی کنند! مدتی نمی دانست چگونه برای تغییر تصویر جلدم من فکر می‌کردم که جای‌بان آبی تنها چیزی است که در دسترس است.

بسیار اشتباه. این فقط یک نمونه از این است که چقدر می توانم از نظر فناوری به چالش کشیده شوم!

برای تغییر تصویر جلد خود، به سادگی روی نماد مداد روی تصویر روی جلد کلیک کنید. یک عکس 1400 در 425 پیکسل بارگذاری کنید. شما به راحتی می توانید یک تصویر جلد چشم نواز در Canva ایجاد کنید.

تصویر جلد لینکدین
توجه داشته باشید که چگونه تصویر جلد خود را طوری طراحی کردم که با برند کلی خود مطابقت داشته باشد (و آن را با عکس نمایه من مطابقت دهد).

اطلاعات تماس شما در پروفایل لینکدین شما

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما حداقل از ایمیل تجاری و وب سایت تجاری شما پر شده است. اگر رسانه‌های اجتماعی قابل‌اجرا دیگری برای اضافه کردن دارید، ادامه دهید و آنها را نیز اضافه کنید.

من نمی توانم به شما بگویم که چند بار می خواستم از وب سایت شخصی بازدید کنم اما نتوانستم آن را در هیچ کجای پروفایل لینکدین او پیدا کنم!

با چه کار کنیم بخش درباره شما

بسیار خوب… این قسمتی است که اکثر مردم در مورد آن سؤالات اساسی دارند. بخش درباره می‌تواند برای مردم کمی ترسناک باشد، زیرا می‌دانند که چقدر مهم است.

بخش «درباره» شما اساساً پیشنهاد آسانسور / خوش آمدگویی گرم شما در لینکدین است.

مهم‌تر از همه، توصیه می‌کنم بخش مقدماتی خود را با نحوه کمک به مشتریان ایده‌آل خود باز کنید.

فراتر از آن افتتاحیه متمرکز بر مشتری، شما در واقع انعطاف پذیری خلاقانه ای در اینجا دارید! در اینجا چند راه برای به جریان انداختن آب میوه های خلاقانه خود آورده شده است:

  • برخی از محصولات یا خدمات برتر خود را به نمایش بگذارید.
  • در مورد ارزش هایی که کسب و کار شما را هدایت می کند به اشتراک بگذارید. شاید در وهله اول چه چیزی الهام بخش شما برای شروع کسب و کارتان شد.
  • یک گواهی کوتاه و شیرین از یکی از مشتریان ستاره خود اضافه کنید.
  • در مورد اینکه چگونه وبلاگ شما به خوانندگان شما کمک می کند صحبت کنید.
  • با یک فراخوان قوی برای اقدام پایان دهید. قدم بعدی که می خواهید آنها بردارند چیست؟

نمایه لینکدین من را بررسی کنید تا ببینید چگونه این کار را در بخش درباره انجام دادم.

مگنت اصلی یا بهترین محتوا را مشخص کنید

اگر شما یک آهنربا برای واداشتن افراد به ثبت نام در لیست ایمیل خود دارید، بخش ویژه شماست عالی به جای اینکه آن را کشف کنید!

نکته حرفه ای: یک صفحه فرود برای آهنربای اصلی خود ایجاد کنید و از تصویر تبلیغاتی به عنوان تصویر برجسته صفحه استفاده کنید. به این ترتیب، هنگامی که پیوند را به صفحه فرود آهنربای اصلی خود به بخش ویژه اضافه می کنید، به طور خودکار تصویر تبلیغاتی را نشان می دهد.

در اینجا یک مثال از نحوه انجام این کار آورده شده است:

نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین - جنی رز اسپودو

بخش ویژه ای را در نمایه خود نمی بینید؟ به سادگی آن بخش را با کلیک بر روی “افزودن بخش نمایه” در بالای صفحه نمایه خود اضافه کنید.

برای افزودن بخش پروفایل لینکدین

فهرست کسب و کار خود را در بخش تجربه بهینه کنید

اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما آخرین موردی است که در بخش تجربه شما ظاهر می شود. از شرح شغل خود استفاده کنید تا یک بار دیگر به مردم نشان دهید که چگونه می توانید به مشتری ایده آل خود کمک کنید.

می‌توانید با افزودن پیوندی به صفحه فرود در شرح شغل، آهنربای اصلی خود را دوباره برجسته کنید. (هرچه بیشتر بتوانید آهنربای سربی خود را تبلیغ کنید، بهتر است!)

اطلاعات مربوطه را اضافه کنید در پروفایل لینکدین شما

تا زمانی که این نکات کلیدی را داشته باشید، خوب هستید!

اما شاید بخواهید پروفایل لینکدین خود را با محتوای جذاب تری چاشنی کنید. اگر چنین است، هر یک از موارد زیر را که ممکن است به شما مرتبط باشد اضافه کنید:

  • تحصیلات
  • گواهی مربوط به کسب و کار شما
  • جایزه
  • موقعیت های داوطلبانه که تخصص شما را افزایش می دهد
  • موقعیت های رهبری در سایر سازمان ها / اتاق ها / باشگاه ها

آیا آماده اید که بهینه سازی پروفایل لینکدین خود را شروع کنید و سرنخ های بیشتری ایجاد کنید؟ راحت باشید و از این وبلاگ به عنوان یک مرجع استفاده کنید که بخش به بخش نمایه خود را مرور می کنید.

هنوز برای بهینه سازی پروفایل لینکدین خود به کمک بیشتری نیاز دارید؟ من دوست دارم به شما آموزش دهم که چگونه پروفایل خود را به یک ماشین نسل اول تبدیل کنید! برای شروع یک تماس رایگان با من برای شفافیت تنظیم کنید.

چگونه پروفایل لینکدین خود را بهینه کنیم
این مقاله را پین کنید و عشق را به اشتراک بگذارید!


نکاتی برای بهینه سازی پروفایل لینکدین - جنی رز اسپودو

جنی رز یک کپی‌نویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره نوشته است. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates منتشر شده است.