چگونه از LinkedIn برای تبلیغ وبلاگ تجاری خود استفاده کنید - جنی رز اسپودو

چگونه از LinkedIn برای تبلیغ وبلاگ تجاری خود استفاده کنید – جنی رز اسپودو

آیا به استفاده از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ و رشد برند خود فکر می کنید؟

عالی است، زیرا واقعاً آنقدرها هم سخت نیست!

اگر مشتری ایده آل شما به هر حال در تجارت است، لینکدین ممکن است یکی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای شما باشد.

اگرچه من کمتر از فیس بوک یا اینستاگرام در لینکدین فعال هستم، لینکدین بزرگترین منبع جذب مشتری من بوده است.

این امکان پذیر است زیرا در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مردم فقط برای سرگرمی در حال مرور هستند. بسیاری اوقات، آنها انتظار ندارند (یا حتی نمی خواهند) صحبت شما را در مورد وبلاگ یا خدمات خود قطع کنند. اما وقتی افراد در لینکدین هستند، از قبل با یک طرز فکر تجاری فکر می کنند. این به وبلاگ تجاری شما مزیت بزرگی در آن پلتفرم می دهد.

از زمان نوشتن این مقاله، تقریباً نیمی از مشتریان من را به دلیل فعالیت من در لینکدین پیدا کرده اند. و بهترین بخش این است که همه اینها نتیجه بازاریابی درونگرا است. مجبور نبودم به یک نفر بفروشم! به عنوان یک 9 در Enneagram، من حتی نمی توانم برای شما توضیح دهم که چقدر باعث خوشحالی من است که به طور تهاجمی نفروختم. به طور جدی.

لینکدین همچنین مکانی عالی برای من برای افزایش لیست ایمیل و افزایش ترافیک وبلاگم بوده است. بنابراین … شما باید شور و شوق من را بهانه کنید زیرا من در حال حاضر کمی به LinkedIn وسواس دارم.

اما سوال اصلی اینجاست: آیا لینکدین برای شما مناسب است؟ بیایید دریابیم

چگونه بفهمیم لینکدین برای وبلاگ شما مناسب است؟

قبل از اینکه متعهد شوید که چگونه از LinkedIn برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید، باید بدانید که آیا مخاطبان شما در آنجا حضور دارند یا خیر.

اگر مخاطبان اصلی شما شامل موارد زیر باشند، لینکدین برای شما مناسب است:

  • تجار و بازرگانان
  • کارآفرین و صاحب کسب و کار کوچک
  • افرادی که در جستجوی شغل هستند
  • افرادی که می خواهند شغل خود را رها کرده و سرمایه گذاری خود را برای کسب درآمد شروع کنند

به خاطر داشته باشید که پروپوزال شما – در بیشتر موارد – باید پیشنهادی باشد که به آنها در اهداف حرفه ای خود کمک کند.

چگونه از لینکدین برای تبلیغ مقالات خود و رشد برند خود استفاده کنید

اکنون که تشخیص داده اید که لینکدین برای کسب و کار شما مناسب است، بیایید یاد بگیریم که چگونه از لینکدین برای رشد برند و وبلاگ خود استفاده کنیم.

1. ارتباطات لینکدین خود را رشد دهید

اولین قدم برای تبلیغ وبلاگ خود این است که واقعا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. این بدان معنا نیست که نمی توانید وبلاگ خود را در لینکدین پست کنید مگر اینکه تعداد مشخصی دنبال کننده داشته باشید. اما اگر کمتر از 500 اتصال دارید، توصیه می کنم انرژی خود را روی ایجاد ارتباطات واقعی متمرکز کنید.

روی ارتباط با افرادی تمرکز کنید که مشتریان ایده آل شما هستند یا در همان منطقه/منطقه مشابه شما هستند.

برای ارتباط با 5 نفر یک روز در میان شروع کنید. (می شنوم که مردم می گویند باید هر روز این کار را انجام دهید، اما هی، ما زندگی داریم، درست است؟)

نکته مهم در مورد نحوه استفاده از LinkedIn برای ایجاد ارتباط: حتماً با هر درخواست اتصال یک پیام شخصی ارسال کنید.

لازم نیست طولانی و فانتزی باشد. فقط مطمئن شوید که از نام کوچک آنها استفاده کنید، پیوند ارتباطی که باعث شد به آنها برسید (دوست، مدرسه، یا شغل قبلی مشترک شما) را مشخص کنید و دوستانه رفتار کنید.

در اینجا یک مثال است:

سلام تریسی من جنی رز، یک مربی بازاریابی محتوای مسیحی و همکار استتسون هستم. (برو متنفران!) میبینم که با دوست خوبم وصل شدید [Insert Friend Here]، من دوست دارم در لینکدین وصل شوم. روز خوبی داشته باشید!

راه های عملی برای یافتن ارتباطات:

  • از صفحه دانشگاه خود دیدن کنید و فارغ التحصیلان دیگر را جستجو کنید.

صفحات لینکدین برخی کالج‌ها تنظیماتی برای جستجوی شما بر اساس موقعیت جغرافیایی، رشته تحصیلی یا عنوان شغل فعلی دارند. از این موارد برای یافتن مشتری ایده آل خود استفاده کنید.

  • ارتباطات دوستان خود را مشاهده کنید.
  • وقتی شخصی جدید به درخواست اتصال شما بله می گوید، به اتصالات او نگاه کنید.
  • از ابزار جستجوی لینکدین برای یافتن مشتری ایده آل یا صاحبان کسب و کار همکار در منطقه خود استفاده کنید.

اگر یک حساب کاربری رایگان در لینکدین دارید، تعداد محدودی جستجوی ماهانه دارید. شما فقط می توانید نتایج را برای 1000 نمایه یا 100 صفحه پیدا کنید. پس کاری کن که حساب کنند!

اگر به یک حساب لینکدین ممتاز ارتقا دهید، به نتایج جستجوی نامحدود دسترسی خواهید داشت.

2. چندین بار در هفته پست کنید

مانند همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، نمی‌توانید فقط یک بار در Blue Moon پست بگذارید و انتظار بازگشت عالی داشته باشید. بخش بزرگی از نحوه استفاده از لینکدین صرفاً فعال بودن در پلتفرم است. (این شامل پست کردن و لایک کردن/نظر دادن پست های دیگران می شود.)

هرچه بیشتر در لینکدین فعال باشید، ارتباطات بیشتری برای دیدن شما و محتوایتان خواهید داشت.

همه این پست ها لزوماً پیوندهایی به وبلاگ شما نیستند. همچنین مطمئن شوید که محتوایی را پست کنید که باعث ایجاد روابط یا ارزش رایگان بدون نیاز به کلیک کردن برای ایجاد ارتباط شود.

در واقع، برخی از افراد ادعا می کنند که الگوریتم لینکدین از پست هایی که حاوی لینک هستند، بیزار است.

گزینه دیگر قرار دادن لینک در نظرات به جای پست است. Agorapulse آزمایشی انجام داد تا ببیند پست های دارای پیوند در نظرات در مقایسه با پست های دارای پیوند در پست ها چگونه هستند. آن‌ها دریافتند که بازدیدها (یا برداشت‌ها) برای پست‌هایی که حاوی لینک‌هایی در نظرات هستند بیشتر است، که نشان می‌دهد الگوریتم‌های لینکدین آن پست‌ها را آزادانه‌تر به اشتراک می‌گذارند. اما کامنت ها و لایک ها نیز در همان پست کمتر آمده است.

کمتر نظر بدهید و لایک کنید میتوانست به خاطر این واقعیت است که وقتی پیوندی را در خود پست به اشتراک می گذارید، تصویری ظاهر می شود که قابل کلیک است. مثل این:

با این حال، وقتی پیوند در نظرات است، هیچ عکس یا عنوان قانع‌کننده‌ای برای جلب توجه وجود ندارد.

با این وجود که انتخاب می کنید پیوند وبلاگ خود را در لینکدین پست کنید، فقط مطمئن شوید که این کار را به طور منظم انجام دهید! من حداقل 2 تا 3 پست در هفته را توصیه می کنم که حداقل 1 مورد آن لینکی به وبلاگ شما باشد.

اما پیوندهای وبلاگ تنها جنبه دانستن نحوه استفاده از لینکدین نیستند.

3. مقالات لینکدین را منتشر کنید

من افراد زیادی را دیده ام که موفق شده اند وبلاگ خود را به عنوان مقاله لینکدین بازنشر کنند. (من در مقالات لینکدین به اندازه ای که در تبلیغ وبلاگم موفق بوده ام، موفق نبوده ام، اما ممکن است به این دلیل باشد که همچنان دنبال کنندگان خود را در این پلتفرم افزایش می دهم.)

برای انجام این کار، کافی است روی “نوشتن مقاله” در گوشه پایین سمت راست کلیک کنید. سپس به سادگی وبلاگ خود را در قسمت های مربوطه کپی کنید.

برخی از نکات در صورت تمایل به انجام این کار:

  • حداقل 2 هفته قبل از انتشار مجدد مقالات خود صبر کنید.

شما می‌خواهید مطمئن شوید که وبلاگ شما در وب‌سایت خودتان، قبل از پیوند دادن همان نسخه به پلتفرم دیگر، فرصتی برای ارتقاء رتبه در Google دارد.

لازم نیست خیلی متفاوت باشد، اما باید به اندازه کافی متفاوت باشد تا افرادی که در نتایج جستجوی گوگل اسکرول می کنند با عناوین مشابه گیج نشوند.

  • هنگامی که پست خود را منتشر می کنید، ارتباطی را که فکر می کنید سود زیادی از آن می کند یا با چه کسی مصاحبه کرده اید را تگ کنید.

4. افراد را تگ کنید و به پست های لینکدین خود هشتگ اضافه کنید

اگر می خواهید بدانید که چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید، تگ گذاری و هشتگ ها بهترین مکان برای شروع هستند. به این ترتیب، ارائه محتوای خود به افراد بیشتری آسان تر می شود.

اما فقط تگ نکنید هر کسی، مطمئن شوید که این شخصی است که از مطالب سود زیادی می برد، کسی است که در مقاله درباره او نوشته اید، یا کسی است که با او مصاحبه کرده اید.

هنگام اضافه کردن هشتگ، اینستاگرام را بکشید یا 30 اضافه نکنید. فقط نکن. لینکدین، مانند فیس بوک، تنها با 1 یا 2 هشتگ رایج که مردم دنبال می کنند، به خوبی کار می کند.

دریغ نکنید که به من بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه از لینکدین برای تبلیغ وبلاگم استفاده می کنم. فقط اینجا را کلیک کنید و یک درخواست اتصال برای من ارسال کنید!


PSST! آیا می دانستید که من یک کتاب الکترونیکی نوشته ام که پر از نکات و ترفندهای ارزشمند برای رشد وبلاگ شما است؟

برای گرفتن مال خود اینجا را کلیک کنید بسته نرم افزاری وبلاگ نویسی تجاری نهایی، وقتی ثبت نام می کنید نه تنها کتاب الکترونیکی را دریافت می کنید، بلکه دریافت می کنید 3 منابع پاداش:

  • فهرست بیش از 18 ابزار وبلاگ نویسی که در زمان صرفه جویی می کنند
  • لیست هشتگ های آماده برای استفاده
  • فهرست درخواست های وبلاگ نویسی خلاق

امروز بسته وبلاگ نویسی خود را دریافت کنید،

جنی رز یک کپی‌نویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و دیگران نوشته است. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates منتشر شده است.