5 دلیل اهمیت حضور آنلاین شما - جنی رز اسپادو

5 دلیل اهمیت حضور آنلاین شما – جنی رز اسپادو

به من بگویید اگر این به نظر آشنا می رسد. شما در طول این سال ها کسب و کار خود را توسعه داده اید، و به خوبی رشد کرده است، اما احساس می کنید گیر افتاده اید. بنابراین سعی می کنید برای برند خود یک حضور آنلاین ایجاد کنید.

اما پس از چندین ماه تولید و تبلیغ محتوا، کار سختی را به دست نمی آورید. اعداد شما در جایی که می خواهید نیست… پس فایده چیست؟

وقتی اینجوری به یک شیار برخورد می کنید، به راحتی ناامید می شوید. در آن لحظات، احتمالاً افکاری مانند این خواهید داشت:

برای همیشه طول می کشد! چرا من وقت زیادی را صرف تبلیغ کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی می کنم در حالی که هیچ کس اهمیتی نمی دهد؟

من هرگز به این اندازه در اینستاگرام محبوب نخواهم شد [Insert Fellow Businessperson Here]، او طرفداران زیادی دارد. من به سختی چند صد دارم.

من… هیچ سرنخی ندارم دارم چیکار میکنم!

اگر تا به حال خود را در حال فکر کردن در مورد آن چیزها گرفتار کرده اید، به شما اطمینان می دهم … شما 100% عادی هستید!

بنابراین اگر ایجاد یک حضور آنلاین می تواند بسیار دشوار باشد، چرا وقت خود را صرف انجام آن کنید؟

من به شما می گویم چرا. در واقع، در این مقاله، 5 دلیل قانع کننده برای اینکه چرا کسب و کار شما نیاز به حضور آنلاین دارد را به شما ارائه می کنم.

بگذارید مختصراً آنها را برای شما شرح دهم:

  • مشتریان شما آنلاین هستند.
  • حضور آنلاین شما را مانند یک تجارت قانونی می کند.
  • حضور آنلاین شما 24 ساعته و نه فقط در طول جلسات شبکه، برای شما مفید است.
  • با اتوماسیون آنلاین، می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به طور همزمان پرورش دهید.
  • این امر پایگاه مشتریان شما را فراتر از موقعیت جغرافیایی شما باز می کند.

بیایید هر یک از این دلایل را عمیقاً بررسی کنیم.

1. حضور آنلاین شما اهمیت دارد زیرا مشتریان شما آنلاین هستند

مشتریان شما آنلاین هستند. و نه فقط مشتریان آینده شما – منظورم مشتریان فعلی شماست. آنها در جستجوی راه حل آنلاین برای مشکل خود آنلاین هستند.

اما حرف من را قبول نکن یک مطالعه در سال 2019 نشان داد که 81٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید در یک فروشگاه فیزیکی به تحقیق آنلاین می پردازند. و 85٪ قبل از خرید آنلاین تحقیق آنلاین انجام می دهند.

مشتریان مدرن قبل از خرید آنچه شما ارائه می دهید می خواهند شما را آنلاین ببینند.

در عصر دیجیتال ما، شما نمی توانید هزینه کنید خیر برای حضور آنلاین قصدم تهدید یا قضاوت نیست. این همان چیزی است که هست.

در مورد آن فکر کنید. وقتی باید چیزی بخرید چه می کنید؟ احتمالاً یکی از دو چیز: یا از دوستان خود می‌پرسید که آن محصول/خدمت را از کجا دریافت می‌کنند یا آن را به صورت آنلاین جستجو می‌کنید.

اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ارجاعات احتمالا قوی ترین راه شما برای به دست آوردن مشتریان است. اما اگر می خواهید تجارت کوچک خود را فراتر از گروه دوستان خود توسعه دهید، باید یک حضور آنلاین ایجاد کنید.

2. حضور آنلاین به کسب و کار شما مشروعیت می بخشد

وقتی مردم در مورد کسب و کار شما می شنوند و در فکر خرید هستند، اولین چیزی که به دنبال آن می گردند شما آنلاین هستید. قول میدهم

من این کار را بیش از تعداد دفعات انجام داده ام. و اگر آن شخص را آنلاین پیدا نکنم، یک پرچم قرمز برای من بلند می کند و باعث می شود ناخودآگاه کیفیت محصولات یا خدمات کسب و کار را زیر سوال ببرم.

شاید منصفانه نباشد که ناخودآگاه به این نتیجه برسم. اما می توانم به شما بگویم که به این دلیل است که من در عصر دیجیتالی بزرگ شده ام. و من تنها کسی نیستم که اینطور فکر می کنم.

حضور آنلاین شما نشان دهنده کیفیت برند شما برای اکثر مشتریان شما در حال حاضر و آینده است. تنها به همین دلیل، رشد حضور آنلاین شما ارزش تلاش را دارد.

این به معنای ایجاد وب سایتی است که تمیز، مارک دار و آسان برای پیمایش باشد. همچنین به معنای فعال بودن در حداقل یک یا دو پلت فرم رسانه اجتماعی است. و در نهایت، به معنای رشد و پرورش مخاطبان خود از طریق ایمیل است.

3. حضور آنلاین شما 24/7 برای شما کار می کند

برخلاف شبکه و ارجاع، بازاریابی آنلاین شما همیشه در شب و روز برای شما کار می کند.

هنگامی که محتوا را آنلاین قرار می دهید، در آنجا باقی می ماند تا مردم آن را پیدا کنند. من مشتریانی دارم که ماه ها پس از ارسال وبلاگ من را پیدا کرده اند و در نتیجه کار من را دوست دارند و می خواهند من را استخدام کنند.

در حال حاضر، رسانه های اجتماعی نیاز به مشارکت دارند. اما حتی با استفاده از رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی کنید و پس از آن حدود ۱۵ دقیقه در روز با افرادی که پست‌های شما را لایک کرده‌اند یا روی آن‌ها نظر داده‌اند درگیر شوید.

قطعا راه هایی برای صرفه جویی در زمان با بازاریابی آنلاین وجود دارد!

4. با بازاریابی آنلاین، می توانید چندین مشتری را همزمان ایجاد کنید

درست است، هیچ چیز مانند یک ملاقات حضوری یا یک ایمیل پیگیری شخصی برای متقاعد کردن مشتری برای همکاری با شما وجود ندارد.

اما با بازاریابی آنلاین، می توانید چندین مشتری را به طور همزمان پرورش دهید. نه فقط 20، بلکه ده ها، صدها هزار، حتی.

این قدرت اتوماسیون است! زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ، ایمیل‌ها و غیره از زمان محدود شما برای دسترسی به افراد بسیار بیشتری از تماس‌های تلفنی شخصی و جلسات شبکه استفاده می‌کند.

5. پلت فرم آنلاین شما پایگاه مشتریان شما را باز می کند

ایجاد یک حضور آنلاین قوی به شما امکان می دهد با مشتریان بالقوه نه تنها در جامعه محلی خود، بلکه در سراسر کشور و جهان ارتباط برقرار کنید.

من خارج از خانه ام در فلوریدا مرکزی کار می کنم، اما کل تجارت من آنلاین است. در نتیجه، تنها حدود 25 درصد از مشتریان من در فلوریدا هستند. بقیه در سراسر آمریکا هستند! به طرز عجیبی، حدود 50 درصد از مشتریان من در کالیفرنیا هستند. من کاملاً مطمئن نیستم که چرا اینطور کار کرد …

اما نکته اصلی این است که وقتی حضور آنلاین دارید، شما را به روی مشتریانی فراتر از موقعیت جغرافیایی خود باز می کند. و همانطور که می دانید مشتریان بیشتر به معنای درآمد بیشتر است.

رشد حضور آنلاین خود را از امروز شروع کنید

امیدوارم شما را در مورد اهمیت ایجاد یک حضور آنلاین قوی برای کسب و کارتان متقاعد کرده باشم.

اگر هنوز ساختن پلتفرم آنلاین خود را شروع نکرده اید، توصیه می کنم از همین امروز شروع کنید. بیشتر از این منتظر نباش آن وب سایت را بسازید. آن پست های رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید. آن وبلاگ ها را بنویسید. ایمیل می فرستند. شما آن را مدیون کسب و کار خود هستید!

در اینجا یک کتاب الکترونیکی رایگان در مورد چگونگی شروع حضور آنلاین خود از طریق وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی آورده شده است. من فکر می کنم شما این را مفید خواهید یافت!

و اگر در تلاش برای ایجاد حضور آنلاین خود هستید و از نتایج تا کنون کاملاً ناامید شده اید، خوشحال می شوم که با شما در مورد آنچه ممکن است مانع شما شود صحبت کنم.

یک تماس رایگان با Clarity با من برنامه ریزی کنید تا ببینید چگونه می توانم به شما کمک کنم تا حضور آنلاینی شایسته کسب و کار خود داشته باشید. دیگر هیچ سردرگمی وجود ندارد – فقط وضوح و رشد!

این تصویر را پین کنید و عشق را به اشتراک بگذارید!

جنی رز یک کپی‌نویس و بازاریاب محتوا است که متخصص در بازاریابی B2B، املاک و مستغلات و حسابداری است. او برای مشتریانی مانند AAA، Edward Jones، Flyhomes، Guild Education و غیره نوشته است. نوشته های او همچنین در نشریاتی مانند Business Insider و GOBankingRates منتشر شده است.